vrijdag 2 november 2012

Luiken

Terwijl de regen hier tegen de ramen klettert en de kaarsen aan zijn (ja,zelfs de versgebakken appeltaart staat af te koelen op t aanrecht..!!) wordt t weer s tijd voor een nieuwe blog....

Al heel lang stonden oude franse luiken op mijn verlanglijstje. Maar ja, of veel te duur of net niet wat ik zocht...Je kent dat wel. Maar vorige week was ik weer s aan t neuzen op Zeelandnet (Soort marktplaats maar dan voor hier in Zeeland). En daar stonden ze...... Er stond geen prijs bij, kleur leek een beetje beige/ bruin. Maar ja,dat vertekend natuurlijk nog wel s op een foto. Ik aan t mailen met de verkopers en voor een klein prijsje mocht ik ze hebben. Wij erheen, kwamen uit bij een beetje vaag uitziende bovenwoning. Ik had al de neiging om om te draaien want "in zo'n huis konden ze nooit mooie Franse luiken hebben" vond ik....(hoezo vooroordelen......!!!).























Totdat we bovenkwamen....Zelden zo'n geweldig huis gezien. Vol met de mooise oude items en  brocante! Geweldig! En de luiken stonden er. Maar naast "mijn" luiken een ander paar. En die vonden wij allebei nog mooier. Ook deze waren te koop en staan nu dus in ons huis mooi te wezen....

En ik geniet....




T zijn er eigenlijk twee.Maar vrij smal, vandaar dus twee naast elkaar.



Dit zijn aankopen waar ik zo van geniet!!!

En....Als ik naar buiten kijk zie ik een prachtige zonsondergang. Boven de zee klaart t al weer op!!


 Voor iedereen heel fijn  weekend en lieve groet Ria

34 opmerkingen:

  1. Heel mooi, goed gedaan!

    Geniet ervan

    Fijn weekend,

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zijn prachtig en staan prachtig mooie aankopen hoor daar ga je echt van genieten heel mooi met die krans erop ....wens je een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slik.. ze zijn geweldig!!

    Jou weekend kan niet meer stuk denk ik.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HA...zo zie je maar weer...niks is wat het lijkt, wees maar blij dat je naar binnen bent gegaan want ze zijn GEWELDIG!

    Appeltaart....ik zie 'm nu op verschillende blogs voorbij komen en ik kan je dit zeggen....IK WIL OOK!(morgen dus ;))

    En je uitzicht.....WIL IK OOK!(pas gehad in de herfstvakantie;))) Dus....blij dat je blogt...heb ik het toch en beetje ook.;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooow wat zijn ze gaaf.... Wat een geluk dat je ze gevonden hebt! En wat een geweldig uitzicht... Fijn weekend en geniet lekker van je mooie aankopen! groetjes Elvera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige luiken, leuk zo met die krans erop. Geniet er van.
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zijn ze, geniet er maar van en wat woon je mooi met dat uitzicht!
    Gezellig weekend, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, ze zijn prachtig.....daar heb je toch eventjes geluk gehad en wat staat de krans er prachtig bij.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie luiken en wat een geweldige kleur.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat staat dat leuk met die krans er aan,en wat een mooie luiken,geniet er maar fijn van,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aah, jij ook 'aan de luiken'. Wat kun je blij worden van zulke aankopen hè? Ik vind ze erg mooi. Je hebt een goede slag geslagen.
    Geniet ervan!
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie luiken heb je gekocht.
    Wij komen ook over al en nergens via MP.
    op de vreemdste plekken met de mooiste mensen.

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh geweldig....kan me voorstellen dat je geniet.......
    Enne...hadden ze nog meer moois te koop....?
    Het was het in ieder geval meer dan de moeite waard, hier ga je lang van genieten.....ze zijn tijdloos.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie luiken, het is maar goed dat je doorgelopen bent ;)!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ria,
    Deze zijn echt ontzettend mooi zeg, wat zul jij blij zijn dat je toch naar binnen bent gegaan... Maar deze ga je toch niet ook wit schilderen hè?
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is grappig, ik had deze luiken bij bewaarde advertenties
    op Marktplaats staan, maar vond het te ver.....
    Woon in Scheveningen...........
    Maar heb nu SPIJT!!!!!!! Ze zijn Super!

    Heel veel plezier ermee.

    Groetjes
    Alessandra (een volger)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is toch boffen met een hoofdletter B !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is gewoon geluk hebben, prachtig zijn ze, maar goed dat je doorgezet hebt hoor, anders had je dit moois nu niet in huis gehad.
    Een fijn weekend en geneit van je appeltaart:)

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je luiken superrr....mooi hoor liefs van mij....fijn weekend...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf!! Ze staan misschien ook wel mooi in het raam, als dat past tenminste. Ze staan eigenlijk overal mooi. Fijn weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie luiken zeg, kan je weer lekker mee decoreren!
    Gezellig weekend,
    Lieve groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige aanwinst! Ze staan prachtig bij jou!!

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige luiken zeg echt heel mooi. Ja die spullen op een verlanglijstje die weten wat. Ik zoek nog steeds een mmoie (betaalbare) paspop. Maar ja dat is ook het leuke van dromen.
    Ben eigenlijk benieuwd wat er nog meer op dat verlanglijstje van jouw staat.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige luiken... Dat staat mooi en stoer!!
    Fijn weekend , geniet van je nieuwe aanwinst.
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig zijn ze,stoer.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat zijn ze mooi Ria! Wat een aanwinst. En dan ook nog van een plek waar je het niet verwacht.
    Hier kun je zoveel mee doen, ze passen eigenlijk overal!
    Geniet er van!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow supermooi die luiken!! Ik ben jaloers zeg, maar altijd als ik er naar op zoek ga vind ik die dingen zóó duur!
    Geniet er vooral van! Ze staan prachtig!
    Groetjes Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat zijn die luiken mooi. Ik zou er ook wel willen. Die krans eraan staat beeldig. Lekker genieten van die appeltaart =)

    Lieve groet Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ze zijn werkelijk prachtig!!!
    Best wel een beetje jaloers op hoor.
    Ennuh...ook bij mij komt de appeltaart
    net uit de oven.....ruikt ook zo lekker!

    Fijn weekend, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Ria, Wat leuk dat je mij bent gaan volgen. Jouw blog ziet er ook leuk uit zeg! dussss...ik ga jou ook volgen;-)
    Je luiken staan prachtig! Heerlijk hè dat struinen over MP zo kom je nog eens ergens ;-)
    Fijn weekend verder!
    lieve groet, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk dat je op mn blog bent wezen neuzen
    IK ga je volgen hoor :)
    Prachtig zijn je nieuwe luiken ,helemaal kaal al ,prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat zijn ze prachtig de luiken enzo met de krans helemaal top !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oooo wat een prachtige aankoop dat is genieten!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Ria,

    Ik weet niet hoe het kan dat ik je blog nu pas ontdek maar ben meteen volger geworden en vindt je posts leuk om te lezen.

    Je luiken zijn super!
    Groetjes, Milou.

    BeantwoordenVerwijderen