donderdag 8 mei 2014

....gewoon mooi!!

Was vanmorgen alleen thuis. Hoewel, das niet waar. Was alleen beneden, dochterlief lag nog heerlijk in bed ivm vakantie hier. En ik zat met bakkie thee s om me heen te kijken. En genoot van wat ik zag!!


Dit staat in ons raam aan de voorkant. Op klein vensterbankkrukje. Wat jullie wel s meer voorbij hebben zien komen. Was eerst prachtig oud, verweerd blauw. Was ooit bankje voor iemands voeten in een kerk hier op Walcheren. Naam van eigenaar staat nog onderop. Maar ja....blauw.....heel af en toe probeer ik t s : kleur. Maar nee, is echt niks voor mij. Wit en naturellen zijn echt mijn ding,



Ernaast Maria....Was ook ooit rare bruinige kleur. Dus ook die ontkwam niet aan mijn witkwast :-).



Nu heb ik een echtgenoot die veel goed vindt wat betreft "die ouwe meuk" zoals hij brocante vaak liefdevol noemt :-). Maar aan het kopen van heiligenbeelden heeft hij limiet gesteld. Wil niet t gevoel hebben "datie in een kerk woont". En ach, heb er nu geloof ik vier staan en vindt t ook goed zo. Maar op de een of andere manier heb ik wat met heiligenbeelden (al geloof ik toch niet dat ik non ben geweest in een vorig leven....)


Zoals jullie zien....t zonnetje komt er al door!! Ik wens iedereen een hele fijne dag!!

Liefs Ria

18 opmerkingen:

  1. Je hebt de vensterbank leuk aangekleed. Hier geen zonnetje te bekennen.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die schaal is prachtig, Ria! Prachtig staat ze daar.
    En helaas voor jou, in dit geval ben ik het met manlief eens, ik heb niets met heiligenbeelden.
    Leuk weer een berichtje van je!!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeej Ria!! leuk weer even wat van je lezen :-)
    moet je toch echt vaker doen hahaha

    liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi sereen zicht op je vensterbank. Hoewel ik niks met heiligbeelden heb, ben dus zeker geen non geweest:)) kan ik ze wel in een totaalplaatje mooi vinden en bij iemand passen. Had je zon in Zeeland? Hier nog niks van gezien
    Fijne dag verder
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig ziet het uit Ria....en geloof het of niet maar wij hebben vaker dezelfde gedachten...haha....Op mijn vensterbank staat een gelijk bankje met een lichtblauwe gedroogde hortensia en een buste van Mozart en een oud speeldoosje....leuk he...hetzelfde idee....Ik vind jou heiligenbeeld wel heel erg mooi erbij staan en ook de schaal is super mooi. Gelijk heb je...niet te veel kleuren gewoon even de witkwast erover...fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige schaal heb je op je vensterbank staan.
    Helaas hier vandaag geen zon gezien, hoop wel dat hij zich morgen en anders dit weekend toch wel even laat zien. Even die warmte weer voelen!!

    Ik wens je vast een mooi weekend
    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeeland heeft de meeste zonuren zeggen ze toch altijd?
    Hier heeft het namelijk bijna de hele dag geregend.
    Gezellig sfeertje bij je op de vensterbank!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er sfeervol uit op de vensterbank. Hier was het vooral vanmiddag slecht, ik was blij dat ik niet op de fiets naar het werk was gegaan;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ria,
    Wat een mooie beelden, je foto's bedoel ik nu hoor... Je beeld is ook heel erg mooi. Ik heb er geen enkele in huis, is er gewoon nooit van gekomen...
    Maar wat is dat toch heerlijk, dat je met je bakkie thee om je heen zit te kijken en zit te genieten van wat je ziet. En wij genieten heerlijk mee hoor... prachtig om te zien... Maar een zonnetje hebben we dan weer niet gezien vandaag, het was koud en nat vandaag... jammergenoeg...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Binnenkort weer een aantal dagen in Oostkapelle met ons 2e huisje, als zeeuwse Goessense weer "tuus te weze" heerlijk de kringloopwinkels af te gaan en wat te score om thuis de heimwee te compenseren! Geniet van je aanwinsten, groetjes BB

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sfeervol op je vensterbank Ria....
    Hier in Utrecht bijna de hele dag regen gehad....niks aan...... Fijne dag.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stiekem toch wel van levensbelang voor wat extra levensgeluk voor ons interieurliefhebbers hè, om te mogen leven in een huis naar ons hart! Vaak zit rijkdom in de kleine dingen;-)

    fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heej! waar blijf je nou met je bloggen???!!!

    ;-)

    liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Ria, ik dacht is even kijken hoe het met mijn Zeeuwse blogvriendinnen gaat? Je hebt al lang niet gepost. Ik hoop dat het goed met je gaat en hoop gauw weerziens van je te lezen. Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

  15. شركة المثالية للتنظيف الشركة الرائدة لجميع خدمات التنظيف بالمنطقة الشرقية - خبراء النظافة الشاملة - خبرة 23 عاما تستطيعون من خلال المثالية للتنظيف الحصول علي افضل خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات للمنازل والشقق والفلل والمجالس والمفروشات بجميع مدن ومحافظات المنطقة الشرقية بالمملكة العربية السعودية فتقدم شركة المثالية للنظافة كل ما ليديها من امكانيات وخبرات لخدمة عملائها فهي حقا افضل شركة تنظيف بالمملكة وتوفر لعملاها الخدمات بجميع المحافظات فتوفر

    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
    شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

    وتستطيعون ايضا الحصول علي تنظيف شاملة مع التعقيم والتلميع وابادة الحشراتبجودة ودقة مثالية واسعار رخيصة مع شركة تنظيف منازل بالاحساء المتخصصة في خدمة عملائها بالاحساء علي اكمل وجة

    شركة تنظيف منازل بالاحساء
    شركة تنظيف بالاحساء

    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

    تواصلوا معنا لمعرفة اسعار المثالية للتنظيف بالمنطقة الشرقية وخدماتها المتميزة

    BeantwoordenVerwijderen

  16. هل تبحثون عن شركة تنظيف متخصصة ؟ هل تريدون الحصول علي خدمات تنظيف بجودة فائقة واسعار رخيصة ؟ هل تعانون من مشاكل التنظيف ؟ اليكم الحل الامثل الشركة التي تقدم خدمات تنظيف شاملة لجميع اركان المنزل وكل ما يحيط به من والي مع التعقيم والتلميع للجدران والسيراميك وتنظيف وتعقيم المجالس والمفروشات وبارخص الاسعار وهي شركة تنظيف بالقطيف والتي من خلالها انتم دائما في امان فمع افضل شركة تنظيف منازل بالقطيف تحصلون علي منزل نظيف امن خالي من الحشرات والامراض والاوبئة تسطيعون ايضا الحفاظ علي صحة اطفالكم وتكسبوا منازلكم المنظر الراقي المبهر مع شركة تنظيف منازل بالقطيف فتوفر الشركة جميع خدمات التنظيف التي يبحث عنها اهالي محافظة القطيف وهي تنظيف الشقق والفلل والمجالس والكنب والسجاد والموكيت والمفروشات بجميع انواعها فنولكم

    شركة تنظيف شقق بالقطيف
    شركة تنظيف مجالس بالقطيف

    شركة تنظيف كنب بالقطيف
    شركة تنظيف خزانات بالقطيف

    شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
    المثالية للتنظيف بالقطيف
    شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالقطيف

    كما توفر الشركة خدمات مكافحة الحشرات ورش المبيدات الالمانية المستوردة ذات التاثير الفعال في ابادة الحشرات نهائيا وبلا رجعة فاذا اردتم الحصول علي خدمات مكافحة الحشرات وخاصة النمل الابيض لا تترددوا في الاتصال بشركة المثالية للتنظيف بالقطيف

    شركة مكافحة حشرات القطيف
    شركة مكافحة النمل الابيض بالقطيف

    BeantwoordenVerwijderen